– Sospito que hauràs de fer respòs Irene.- Em digué la meva nova doctora de capçalera.
– Repòs? No puc!!! Sóc autònoma!!!
– Per la feina que tens no et pots arriscar a marejar-te mentre condueixes o mentre fas la rehabilitació a un pacient- vaig baixar el cap i entendre que el que deia era el més coherent.
– Et recepto Gelocatil pel dolor i te’l prens cada vuit hores.
– Jo…jo no prenc fàrmacs. El Gelocatil em matarà el virus?- estava preparada per la mirada furtiva de la doctora i l’etiqueta per part seva de ‘pacientorrepipes’.
– El Gelocatil no et matarà el virus però farà que no pateixis dolor.
– I si el dolor l’aguanto bé?
– Cap problema, dieta i molta aigua! – vaig obrir els ulls i en aquell moment, en aquell precís instant, em vaig adonar que havia trobat la meva mitja taronja de la medicina de capçalera.

